پودر گوشت کیمیا A 

این محصول به دلیل دارا بودن سطوح بالای پروتئین، قابل دسترس و پروفایل اسیدهای آمینه مناسب و مقدار ازت آزاد TVN بسیار پایین ، باعث رشد بیشتر و عملکرد بهتر طیور گوشتی شده و در فارم های تخمگذار به دلیل سطوح بالای کلسیم و فسفر بسیار حاوز اهمیت و مورد توجه مرغداران محترم می باشد.

مشخصات ظاهری :

  • رنگ قهوه ای –  زرد روشن 
  • دانه بندی زیر و با سرند و مش بسیار مطلوب 
  • قابل استفاده در خوراک کنسانتره و دان پلت 

مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول فاقد هرگونه ضایعات کشتارگاهی طیور ( پر ، امعاء و احشاء ) می باشد . و از کارخانجات سوسیس و کالباس تهیه شده و پس از فرآوری پودر حاصله حاوی مقدار مناسبی آنتی اکسیدان بوده و بر اساس آنالیزهای مربوطه اعم از آنالیز مواد مغذی و میکروبی (آنالیزها در  بخش محصولات قابل مشاهده می باشند) جایگزینی مناسب برای بخش زیادی از پروتئین جیره دام ، طیور و بخصوص آبزیان  به حساب می آید . نکته مهم اینکه پروتئین کاذب و غیر قابل دسترس برای حیوان را در کمترین میزان دارا بوده و درصد هضم و جذب بالایی را در دستگاه گوارش نشان داده است . ( بر خلاف برخی تولیدات که علی رغم درصد بالای پروتئین کل CP ، ولی پروتئین بخش Cیا غیر قابل دسترسی بالایی دارند . )

مقدار مصرف : در جیره جوجه های گوشتی بخصوص مرغان تخمگذار ( بدلیل سطوح بسیار مناسب کلسیم و فسفر ) و هم چنین آبزیان مورد استفاده است . مقدار مصرف را در طیور گوشتی براساس سن پرنده 5-15% در مرغان تخمگذار براساس میزان تولید 15-20% و در آبزیان 10% می توان در نظر گرفت.